Acasă > Reflectii > Gânduri din partea lui Dumnezeu

Gânduri din partea lui Dumnezeu

  • Te rog frumos, nu bea când conduci. Nu esti inca pregatit sa te intalnesti cu mine.
  • Poti sa-ti imaginezi cat ar costa aerul, daca ar fi furnizat de cineva?
  • Ce ar trebui sa fac sa-ti atrag atentia? Sa public un anunt in ziar?
  • Dragul meu pamantean nu ma trata ca pe un martian.
  • M-am gandit sa fac Lumea in alb si negru. Dar dupa aceea mi-am zis… naaaaaah!
  • Daca ai pierdut rasaritul pe care ti l-am pregatit astazi, nu-ti fa griji. Maine iti fac altul.
  • Cum poti sa crezi ca esti un “self-made-man”? Imi amintesc perfect cand te-am facut.
  • Daca gandesti ca Gioconda este uluitoare, ar trebui sa-mi vezi capodopera… priveste in oglinda.
  • Sa nu-ti uiti umbrela. Doar stii ca trebuie sa ud plantele.
  • Dupa parerea mea, tu esti cea mai frumoasa fiinta din aceasta lume.
  • Vino in casa mea, duminica, inainte de meci.
  • Ar trebui sa vorbim.
  • Imi plac cununiile, invita-ma la a voastra.
  • Acest “Iubeste-ti aproapele”… Sa stii, chiar am fost serios.
  • Te iubesc, si pe tine, si pe tine, si pe tine, si pe tine, si pe tine …
  • Calea pe care ai ales-o … Ma iei si pe mine?
  • Ai citit bestsellerul meu? (Biblia) Sa stii, este o provocare.
  • Cu mare placere iti voi duce crucea, vino.
  • Sa stii, nu esti singur, ma ai pe mine.
  • Ai incredere in mine. Vreu sa primesti cele mai grozave cadouri.
  • Nu te lepada de mine. (Dumnezeu)

Categorii:Reflectii
  1. lidi
    17 Februarie 2010 la 8:14 pm

    Cred ca de cele mai multe ori nici nu realizam cat de simplu ni se adreseaza sau putem sa ne adresam lui Dumnezeu. Se intelege simplitatea Lui si din aceste ganduri pe care le-ai postat…

  2. Irina
    20 Februarie 2010 la 11:43 am

    Deci, sunt grozave…nu am mai intrat de mult timp pe blogul tau..acum imi pare rau..sunt uimita,.sunt fenomenale…m-au surprins intr-un mod atat de placut, incat nici acum nu pot sa-mi sterg zambetul de pe buze..e grozav!!!

  3. 2 Iunie 2010 la 12:37 pm

    Cine cauta prieteni fara cusur, ramane fara prieteni.
    Am ingenuncheat rugandu-ma, dar nu prea mult, caci multe altele aveam de facut. Ma grabeam la serviciu, chitantele erau gramada. Asa ca am ingenuncheat si am spus grabit o rugaciune… M-am ridicat apoi repede sa plec. Datoria mea de crestin era implinita, sufletul meu se putea linisti. Toata ziulica n-am gasit timp sa spun o vorba buna, sa vorbesc cu prietenii despre Iisus. Oricum, ma temeam ca mi-ar rade in fata… N-am timp, n-am timp si, prea multe de facut!… Chiar n-aveam timp pentru sufletul meu?! M-am apropiat de Domnul, i-am stat in fata cu ochi mariti: Tinea in maini o carte, Cartea vietii Dumnezeu s-a uitat in carte: ‘ Numele tau nu-i de gasit. Aveam de gand sa-l trec in carte, dar timpul mi-a lipsit! Hmmm, dar tu? Ai timp sa faci bine, fapte bune ? Nu te opri, mergi pana la capat! Usor, greu, dar mai greu este sa spunem adevarul, sa facem bine si atat de usor ne este sa spunem o minciuna, sa facem o fapta buna? De ce ne ia somnul in biserica, dar ne trezim imediat ce predica e gata ? De ce ne vine atat de greu sa vorbim despre Dumnezeu, dar atat de usor cand e vorba de lucruri frivole? De ce gasim plictisitoare o cartulie religioasa, dar ne uitam cu interes intr-o revista la moda, sau la un meci de football? De ce bisericile devin tot mai mici, in timp ce barurile si cluburile de dans sunt neincapatoare? Te dai batut ? Mai gandeste-te ! Vei ajuta sau ne vei ignora ? Faptele bune, iubirea si rugaciunea sunt un lucru minunat…Doamne ajuta!
    Cei interesati ne pot gasi si afla mai multe detalii aici; Pe google tastand; SPERANTA DUMNEZEUL BUCURIEI, sau accesand urmatorul link; http://duhulumilitinimainfanta.ning.com/
    ,‚Daca doriţi sa ne cunoşteti, inscrieti-va”!
    Va multumim !

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

