Sosie

Mai multi dintre prietenii mei mi-au spus ca eu am o sosie, și anume Nicu Paleru. Am cautat pe net imagini cu el si am gasit câteva unde se poate observa că semanam putin.

Cu cîțiva ani în urmă, fratii mei au cumpărat un CD cu Nicu Paleru. Când a văzut mama mea imaginea de pe CD a întrebat: ”Cum a ajuns băiatu meu pe copertă?”. Apoi, am văzut si eu acel CD și am observat că am cam aceleași trăsături fiziologice, dar mai mult din profil.

Acum spuneti si voi dacă e adevărat sau nu. Cei care mă cunosc personal, pot spune mai bine.

Categorii:Diverse
  1. lidi
    17 Februarie 2010 la 8:19 pm

    care e Nicu Paleru si care esti tu???:))))

  2. bixi
    21 Iunie 2011 la 9:55 am

    intr-adevar semanati ff mult!!!
    cand am vazut poza din dreapta cu papagalul am crezut ca e chiar Nicu Paleru…

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

