Prima pagină > Diverse > Câți ani avem?

Câți ani avem?

Când întrebăm pe cineva: câți ani ai? Ne răspunde imediat: 7; 33; 48. Fiecare știe câți ani are. Af fi chiar rușinos din partea cuiva să nu știe câți ani are.

Dacă stăm să calculăm bine, de fapt, nu spunem cu exactitate câți ani avem. Știm câți ani avem pentru că ținem cont de data nașterii. De fapt, avem mai mult decât spunem. Întotdeauna vem mai mult cu nouă luni (depinde de fiecare) decât anii care îi calculăm de la data nașterii.

Copiii obișnuiesc să spună: eu am 3 ani și 5 luni. Așa sunt învățați de părinți să spună, căci altfel nu îți dai seama la un copil dacă are 3 sau 4 ani. Dacă un adult îți spune că are 24 ani și 3 luni, înseamnă că, în realitate, el are 25 de ani.

Avem viață în noi încă din momentul conceperii și nu doar din momentul nașterii, dar aceste luni nu se iau în calcul și nu se adaugă lungimii vieții noastre. Viața noastră este luată în calcul din momentul în care ne naștem.

Ar fi mai dificil să calculăm anii noștrii adunând și aceste luni, dar, ca idee, puțini țin cont de aceste luni de viață înainte de a vedea lumina. Am scris aici doar ceea ce am remarcat zilele acestea.

Sper să nu mă înșel, dar, cred că evreii atunci când aduc un tort la ziua de naștere, ei pun cu o lumânare un în plus decât anii care sunt împliniți, indicând astfel și anul (lunile) cât a stat în sânul mamei. E un gest frumos.

Categorii:Diverse
  1. sweetseptemberforever
    10 Octombrie 2010 la 6:09 am

    Si eu zic la fel. Ca cele 9 luni sunt de asemenea traite de noi, chiar daca nu am vazut lumea inconjuratoare.:)
    Like this.:d

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

