Izmir

Cam de trei săptămâni a trebuit să plec din Istanbul și, momentan, sunt în Izmir, aproape de granița cu Grecia. Am vent aici pentru a ține locul unui coleg care a fost operat.

E posibil ca unii dintre cei care înca nu au ajuns prin Turcia să aibă anumite idei despre cum arată această țară. La fel aveam și eu și uneori mă întrebam: ”oare, cum arată Turcia?” Poate că cineva gândește că aici nu este asa de frumos ca la noi în țară. De fapt, fiecare țară este frumoasă în felul ei, dar Turcia chiar este o țară frumoasă. Sunt multe locuri de vizitat și chiar face parte printre primele țări de vizitat din Orient.

Excavatiile au aratat ca Izmir a fost fondat in jurul 3000 î. Chr. In perioada antica Izmir era cunoscut sub numele de Smyrna.

İzmir este un oraş din sud-vestul Turciei  cu circa 3.000.000 locuitori. Este al treilea oraş ca mărime în Turcia după Istanbul şi Ankara. Este un oraş modern cu reţele stradale noi și autostrăzi.

Cel mai mult ce mi-a plăcut a fost faleza. Este foarte bine pusă la punct. Ai impresia că te plimbi printr-un parc pe margine mării, cu trotuare și alei. Este un loc ideal pentru cei care vor să facă sport sau să își plimbe câinele.

Eu v-am spus puține lucruri despre oraș,  pentru cei care sunt interesați de istoria acestui oras, vă rog să citi AICI. Eu am să vă arăt câteva imagini de pe faleză.

Categorii:Experiente
  1. elena
    28 Ianuarie 2010 la 6:12 pm

    Ma bucur ca-ti place la Izmir Si eu sunt stau aici de ceva vreme e un oras frumos dar vorba ta nu e acasa !!! La inceput e un pic mai greu poate si din cauza ca e o tara musulmana alte traditii alte obiceiuri dar oamenii sunt primitori din cati am cunoscut eu!!!Iti urez o sedere cat mai placuta la izmir si sa te bucuri de obiectivele turistice pe care le poti vizita !!!

  2. fratele
    30 Ianuarie 2010 la 9:50 pm

    Multumesc Elena, am avut ce să vad. chiar a fost frumos in Irmir. Acum am plecat de acolo. M-am intors la istanbul. Iti urez si eu să ai parte de zile frumoase. Cat timp am stat eu a cam plouat.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

