Prima pagină > Amintiri > Nepoțeii mei

Nepoțeii mei

Folosesc destul de des Messenger și uneori văd la câte un prieten, scris la status ceva de genul: ”Am un nepoțel…”, ”Am devenit unchi…”, etc, sau chiar imaginea la avatar cu nepoțeii.

Nu vreau sa ma înțelegeți greșit, nu am nimic împotrivă, fiecare se mândrește cu nepoțeii lui sau cu bebele lui. Vreau doar să mă mândresc și eu, atâta tot.

Am și eu nepoței
și mă mândresc cu ei.
Sunt frumoși și inteligenți,
însă nu prea vorbăreți (ca mine).

Văd că mi-a ieșit și o strofă de-o poezie.

Arată ca îngerașii. Acum cât sunt mici, mai târziu vom vedea. Toți am fost la fel…

Categorii:Amintiri
  1. Claus
    22 Ianuarie 2010 la 5:08 pm

    Sa-ti traiască colilașii, chiar sunt foarte scumpi

  2. fratele
    22 Ianuarie 2010 la 5:15 pm

    Da, sunt drăguți, dar nu sunt copilașii mei. Cred că ai mei ar fi fost și mai frumoși, depinde și de mămică…

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

