Prima pagină > Experiente > O altă experiență

O altă experiență

Pentru cei care mă cunosc, pentru prietenii mei, pentru cei care nu mai știu multe lucruri despre mine…

Sunt plecat din țară. Încerc să mă adaptez într-o altă lume, diferită de cea din România, și ca limbă, ca mentalitate și ca religie. Turcia.

Încă de anul trecut din iunie am venit la Istanbul pentru două săptămâni să fac o experiență cu viața de aici. Apoi mi s-a propus dacă vreau să vin în acestă comunitate. Am acceptat. Acum fac parte din comunitatea de Istanbul încă din luna noiembrie 2009.

Pot spune ca încă nu m-am acomodat cu viața de aici pentru că nu este ușor să trăiești într-o societate total diferită de cea în care ai trăit.

Sunt de putin timp aici și încă nu mă pot pronuța în totalitate despre viața in acest ambient. Momentan, imi place, ma simt bine și sper pe viitor acestă nouă experiență să-mi fie spre ajutor, atât mie cât și celor care îi cunosc…

Categorii:Experiente
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

