Acasă > Fotografii > Domul din Milano

Domul din Milano

Am reusit sa ajung si la Milano. Am vrut de mult sa ajung aici, special sa vad Domul. Am azit ca e cel mai frumos, cel putin din Europa, dar nu am crezut ca e chiar atat de fumos. Cand l-am vazut nu gaseam cuvantul potrivit sa ma exprim. E splendid… Dupa ce l-am vizitat, destul de bine si deasupra, pe acoperis, am zis: ”Cum de a putut omul sa constuiasca asa ceva?” Pur si simplu ramai fara cuvinte in fata unei asemenea frumuseti. Iata cateva imagini…

Putin din lateral

Milano (Domul din Milano)

Din fata

Milano 2009_016

In interior

Milano (Domul din Milano)_009

De pe acoperis

Milano 2009_001

Categorii:Fotografii
  1. Sarpe Ileana
    18 Iulie 2010 la 6:24 pm

    Am avut ocazia sa vizitez Milano in iulie 2008 ,unde am vizitat si”DOMUL”impersionant am ramas fara cuvinte,si totusi daca a-si mai avea ocazia tot a-si merge sa-l vizitez.Nu pierdetii aceste ocazii merita macar odata in viata sa vezi asemenea „Minunii”.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

