Prima pagină > Fotografii > Aquilla ca dupa razboi

Aquilla ca dupa razboi

Anul acesta mi-am luat concediul, ca de obicei, la Gabicce Mare (Italia). In acest timp am avut ocazia sa vizitez mai multe orase, printre care se numara si Aquilla. Am fost acolo pentru ca am cativa colegi care activeaza in aceasta zona, dar si pentru a vedea cum arata orasul dupa cutremur. Am ramas uimit de ce a putut sa faca un cutremur dintr-un oras. Era exact ca dupa razboi. Era, parca, un oras bombardat. Colegii mei dorm in cort. Mai rau este ca acesta situatie va mai dura circa un an. De cand a inceput marele cutremur, in ziecare zi sunt cutremure, binenteles de intensitate mai mica, de aceea, autoritatile nu permit celor afectati sa mai doarma in locuintele lor. Va prezint cateva imagini…

”Locuinta” colegilor mei

Aquilla 2009_004

In interiorul cortului

Aquilla 2009_002

Reconstructia orasului

Aquilla 2009_017

Alte imagini socante

Aquilla 2009_019

Aquilla 2009_028

Aquilla 2009_029

Categorii:Fotografii
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

