Prima pagină > Diverse > You Tube închis

You Tube închis

În aceasta dimineata imi venise o idee; sa postez un videoclip de pe You Tube pe bogul meu. Am incercat sa intru pe Tou Tube si nu am fost lasat. Initial, am crezut ca au probleme cu reteaua sau cu serverul lor, dar apoi am realizat ca eu sunt in Turcia si s-ar putea ca acest site sa aiba restrictie in aceasta tara. Nu m-am inselat. Am cautat pe Google si am gasit explicatia: ”O curte judecatoreasca din Turcia a blocat din nou accesul la popularul site de videosharing – YouTube, din cauza unor videoclipuri care aduc ofense intemeietorului tarii. Este pentru a doua oara cand Turcia interzice accesul la site din cauza lipsei de respect fata de Mustafa Kemal Ataturk. In Turcia este ilegal sa insulti figura lui Ataturk, al carui portret este inca prezent in toate birourile autoritailor statale, la aproape 70 de ani de la moartea sa”.

turcia-interzice-youtube-8230-din-nou-200812393222

Categorii:Diverse
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

