Prima pagină > Amintiri > Din nou in Turcia

Din nou in Turcia

turcia

Am ajuns din nou in Turcia. De o saptamana ma pregatesc sa plec, dar colegul meu Max, cu care trebuia sa vin, a intampinat diferite probleme, de aceea plecarea s-a tot amanat. Calatoria a fost destul de obositoare pana aici, deoarece scaunele din autocar erau cam incomode. Nu puteai sa te odihnesti.

E interesant, la granita cu turcia, opresc autocarul si controleaza tot. Nu iti este permis sa intri cu orice fel de alimente in tara, mai ales cu carne de porc, salamuri. Am vazut cu ochii mei cum luau alimente din bagajele oamenilor si aruncau la tomberon, fara sa ni se dea explicatii de ce fac asta. Parca am fost inspirat sa nu iau cu mine nimic decat haine de schimb si ”pretiosul” meu (laptop-ul).

Bine ca am ajuns cu bine. Inaca simt oboseala de pe drum, dar sper sa am zile frumoase in acesta saptamana cat voi ramane pe aici. Voi reveni si cu ceva imagini mai tarziu…

Categorii:Amintiri
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

