Prima pagină > Amintiri, Fotografii > Cu tinerii la padure

Cu tinerii la padure

Cu ocazia sarbătorilor de paste si a vremii frumoase de primavara, ne-am gandit, noi tinerii, sa facem o iesire la padure. A fost foarte frumos, dar obositor. O ora de mers pe jos doar dus, iar intors am facut mai mult, pentru ca eram obositi. Totul a meritat…

La padure

La padure

La padure

La padure

La apadure

Categorii:Amintiri, Fotografii
  1. Christina
    13 Noiembrie 2009 la 3:57 pm

    aminitiri de neuitat cu un om…extraordinar…:(

  2. fratele
    13 Noiembrie 2009 la 7:49 pm

    ma bucur ca va mai aduceti aminte de mine. saluta-i pe tineri din partea mea. Un salut tuturor din Turcia

  3. fratele
    3 Ianuarie 2010 la 4:28 pm

    Draga Cristina, si mie imi e dor de voi si as mai sta cu voi. Mi-a fost greu si mie sa nu mai petrec timp cu voi. Chiar a fost foarte frumos impreuna. Sper din tot sufletul ca momentele impreuna sa fie spre edificarea voastra. Este randul vostru ca ceea ce ati primit sa dati mai departe.
    Intr-una din zile va voi vizita cu bucurie

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

