Prima pagină > De retinut > Sănătatea mea… spirituală

Sănătatea mea… spirituală

De mult timp mi-am dat seama că ceva nu merge în viaţa mea.
Am fost la spitalul Domnului pentru a face o „tomografie totală” şi am constatat că eram bolnav.
Când Isus mi-a măsurat tensiunea, a rezultat că era joasă de „blândeţe”.
Când a verificat temperatura, termometrul înregistra 40° de „egoism”.
Am făcut o electroencefalogramă şi mi-a diagnosticat o „deviere de ideal”; am făcut şi o electrocardiogramă şi mi-a găsit că aveam nevoie de o punte de „iubire”, deoarece vena mea era astupată şi nu alimenta inima care devenise „goală”.
Mi-a fost prescris un examen de sânge care a avut următoarele rezultate:
● anemie generală din cauza lipsei de „Rugăciune”;
● colesterol peste limita normală din cauza „Orgoliului, Geloziei şi a Individualismului”;
● azotemia ridicată din cauza „Incoerenţei”;
Am trecut pe la Ortopedie pentru că nu reuşeam să merg în pas cu „Fratele meu” şi pentru că nu reuşeam să văd dincolo de „Aparenţe”, am avut nevoie de oftalmolog. Mă plângeam că nu puteam să-l aud pe aproapele meu şi mi s-a diagnosticat un obstacol: „Cuvintele goale de zi cu zi”.
Mi s-a dat această REŢETĂ:
♦ La deşteptare, un ceai de „MULŢUMIRE”, apoi un sirop de „RUGĂCIUNE”;
♦ Ajungând la şcoală, o linguriţă de „BUNĂ ZIUA” şi din oră în oră, un comprimat de „RĂBDARE”, cu un pahar de „UMILINŢĂ”;
♦ În fiecare zi o injecţie de „IUBIRE”, şi înainte de a adormi, două capsule de „CONŞTIINŢĂ LINIŞTITĂ”;
Nu există contra-indicaţii.
Mi s-a recomandat ca ÎN FIECARE ZI să iau câte:
☺ O felie de pâine cu dulceaţă de „FRATERNITATE”;
☺ Două pahare de lapte de „AMABILITATE”;
☺ 1∕2 kg de spanac „ÎNTĂRIRE”;
☺ Două ceşti cu ceai de muşeţel pt. menţinerea „ECHILIBRU”-lui;
☺ O farfurie plină de legume de „COERENŢĂ”, şi „AUTENTICITATE”;
☺ 1∕2 kg de fructe „FAPTE BUNE”;
☺ O bucăţică de tort de „DELICATEŢE”;

Această dietă este recomandată tuturor persoanelor, indiferent de vârstă, naţionalitate, confesiune şi categorie socială.

ÎŢI MULTUMESC DOAMNE PENTRU ACEST CONSULT GRATUIT!

Categorii:De retinut
  1. 8 Septembrie 2008 la 1:41 pm

    ar fi bine daca fiecare din noi ne-am face „analizele” din cand in cand….

  2. nicoleta si agata
    23 Octombrie 2008 la 7:20 pm

    buna reteta.o vom incerca si noi sa vedem daca da si rezultate.oricum analizela sunt obligatorii, decat sa la facem pe cele impuse de stat mai bine urmam reteta ta.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

