Prieten


Tu eşti fratele meu de suflet, prietenul meu cu adevărat,
Care pe orice cale şi în fiecare zi este mereu cu mine.
Chiar dacă eşti un om matur ai încă suflet de copil,
Cel care-mi dă prietenia, respectul şi afecţiunea sa.

Îmi amintesc că împreună am trecut prin momente foarte grele,
Iar tu nu te-ai schimbat oricât de puternice au fost vânturile.
Inima ta este o casă cu porţile deschise,
Tu eşti lucrul cel mai sigur în momentele nesigure.

În anumite momente grele care sunt în viaţă,
Căutăm pe cineva care să ne ajute să găsim ieşirea.
Acel cuvânt de tărie şi de credinţă pe care mi l-ai dat,
Îmi dă siguranţa că ai fost mereu alături de mine.

Tu eşti prietenul de suflet care în fiecare zi,
Surâs şi îmbrăţişare festivă la fiecare sosire.
Îmi spui adevăruri atât de mari cu fraze deschise.
Tu eşti lucrul cel mai sigur în momentele nesigure.

Nici nu-i nevoie măcar să spun
Tot ceea ce-acum spun eu
Dar este bine ca, astfel, să auzi
Că tu eşti cel mai bun prieten al meu.

Nici nu-i nevoie măcar să spun
Tot ceea ce-acum spun eu
Dar este bine ca, astfel, să auzi
Cât de mare eşti, prietenul meu.

Marc Anthony

Un gând despre &8222;Prieten&8221;

  1. Pingback: Câți bani costă o minune? – Gânduri de primăvară

Lasă un răspuns

