Acasă > Reflectii > Amintiri din familie

Amintiri din familie

„Femeie, îţi mai aminteşti? Nu aveam nimic cu ce să începem, totul trebuia făcut. Ne-am pus pe muncă, dar era greu. Era nevoie de curaj, de perseverenţă. E nevoie de iubire, iar iubirea nu este ceea ce se crede la început… nu înseamnă doar acele cuvinte scurte care se şoptesc la ureche; timpul vieţii este lung, ziua nunţii nu e decât o singură zi. După aceea, îţi aminteşti, abia după aceea a început viaţa. Este de făcut şi încă rămâne de făcut, trebuie făcut din nou, şi încă mai rămâne de făcut din nou. Vin copiii; trebuie hrăniţi, trebuie îmbrăcaţi, trebuie crescuţi; şi cu asta nu se termină; se întâmplă să se îmbolnăvească, tu stăteai toată noaptea în picioare, eu munceam de dimineaţa până seara. Uneori ajungeam la disperare; anii se scurgeau şi nu făceam un pas înainte, adesea părea că dăm înapoi. Îţi aminteşti, femeie, sau nu? Toate aceste necazuri; numai tu ai fost prezentă. Am rămas credincioşi unul altuia, şi aşa eu am putut să mă sprijin pe tine, iar tu te sprijineai pe mine. Am avut norocul să fim împreună” (C.F. Ramuz).

Categorii:Reflectii
  1. 26 August 2008 la 7:50 am

    foarte adevarat, in iuresul vietii uitam unul de altul astfel incat atunci cand ramanem singuri, ne trezim fata in fata ca doi straini.
    oare sa fie parerea mea, sau ai schimbat ceva la site? scuze, am fost plecata, nu mai stiu cum era.🙂

  2. fratele
    26 August 2008 la 8:11 am

    Asa este, am schimbat tema blogului. astept o părere…

  3. 26 August 2008 la 3:05 pm

    mie imi place. ma chinui si eu sa-mi fac pe wordpress, dar mi-am prins urechile… sper sa-i dau drumul saptamana asta. http://adouasansa.wordpress.com/

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

