Prima pagină > Bancuri > Bancuri cu copii

Bancuri cu copii

Nu mi-ai promis că te vei comporta bine?
-«Da, tati…»
-«Şi nu ţi-am promis eu că dacă nu te vei comporta bine am să-ţi trag o mamă de bătaie?»
-«Da, tată, însă cum eu nu mi-am îndeplinit promisiunea, nici tu nu te strădui să ţi-o îndeplineşti pe a ta.»

***

O fetiţă de patru anişori îi spuse bunicii sale:
-«Bunicuţă, închide ochii.»
-«Dar de ce vrei să închid ochii, draga bunicii?»
-«Pentru că tata a spus că, atunci când tu vei închide ochii, noi vom fi milionari.»

***

Un copil de şase ani avea o surioară de opt. Mergeau la şcoli diferite. Ea era mai muncitoare, iar notele arătau în mod clar acest lucru.
Într-o zi, mama, reproşându-i băieţelului lenea sa, îi spunea:
-«Uită-te la surioara ta: mereu ia zece la engleză iar tu nu treci deloc de şapte.»
Copilul, sigur pe sine şi convins, răspunse:
-«Păi profu’ meu de engleză lui zece îi spune şapte.»

***

Mămico, mi-ai spus, că îngerii au aripi şi pot zbura, da?
– Desigur, scumpa mea.
– Aseară, când tu nu erai, am auzit cum tata îi spunea dădacei ‘Ingeraş’. Ea când o să zboare?
– Mâine dimineaţă, scumpo, mâine dimineaţă la prima oră.

***

O femeie urca in autobuz cu copilul sau.
Şoferul îi zice:
– Ce copil urat!
Se duce in spate, se aşează supărată pe un scaun şi se plânge la altă călătoare la care aceasta îi zice:
– Duceţi-vă si spuneţi-i vreo două că între timp vă ţin eu maimuţa!

***

In autobuz, aglomeraţie… O bătrâna i se adresează unui copil care stătea pe scaun:
– Nu crezi crezi ca ar trebui să cedezi locul cuiva in vârsta? Ştii ca pe bătrâni îi dor picioarele…
– Când eraţi de vârsta mea, dumneavoastră cedaţi locul bătrânilor?
– Da, sigur!
– Vedeţi? DE ASTA VA DOR PICIOARELE!!!

Categorii:Bancuri Etichete:
  1. Ionut
    18 August 2008 la 6:51 am

    Moise, Isus si un barbos mic joaca golf.
    Moise ia crosa si cu o lovitura eleganta trimite mingea in mijlocul unui lac. Imperturbabil, intra in lac, apele se despart si isi joaca mingea.
    E randul lui Isus.
    Si el ia crosa si proiecteaza mingea pe o traiectorie parabolica (parabola fiind specialitatea lui), mingea aterizeaza tot in mijlocul lacului, Isus paseste pe apa si isi joaca mingea.
    Micul barbos isi ia crosa si cu o miscare oribila, din aia de tip care n-a jucat in viata lui golf, proiecteaza mingea intr-un copac; de acolo ea ricoseaza pe un camion si din nou intr-un copac, apoi pe acoperisul unei case, o ia pe un burlan si se rostogoleste intr-un sant care se varsa in lacul sus-amintit. Pe marginea lacului, un broscoi enorm inghite mingea. Deodata din cer apare un uliu care se repede asupra broscoiului si il ia in gheare, pleaca cu el zburand pe deasupra terenului de golf. Broscoiul, luat de ameteli, scapa mingea care aterizeaza exact in gaura.
    Moise se intoarce spre Isus si-i zice acru:
    – Uite vezi, de aia nu-mi place sa joc golf cu taica-tau!

  2. fratele
    18 August 2008 la 1:34 pm

    Cu alte cuvinte, Ionuţ, orice ar face talăl, tot acolo ajunge 🙂

  3. Ionut
    6 Octombrie 2008 la 8:27 am

    A doua zi dupa Craciun, preotul unei Biserici se uita la scena Nasterii cand a observat ca Isus lipsea dintre statuete. Cand a iesit afara, a vazut un baietel cu o masinuta rosie in care era asezata statueta care-l reprezenta pe pruncul Isus. Pastorul s-a indreptat catre copil si l-a intrebat:
    – De unde ai luat statueta asta, micutule?
    – Din Biserica, raspunse baietelul.
    – Si de ce ai luat-o?
    – Cam cu o saptamana inainte de Craciun, m-am rugat pruncului Isus si i-am promis ca daca-mi va aduce o masinuta rosie de Craciun, El va fi primul pe care-l voi plimba cu ea.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

