Acasă > Diverse > O zi superbă… să am

O zi superbă… să am

Azi este duminică. M-am trezit cu un chef de viaţă ieşit din comun. Nu întotdeauna mă simt aşa. Am fost la biserică şi m-am rugat ca de obicei. Fac acest lucru în fiecare duminică, dar nu întotdeauna mă simt aşa. E o zi puţin ciudată pentru mine şi mă întreb de ce. Poate că am visat ceva…🙂 Cum e şi cu viaţa asta! Într-adevăr „ziua bună se cunoaşte de dimineaţă”.

Acum câteva zile am împlinit vârsta de 30 de ani, chiar în ziua în care mă întorceam din concediu cu maşina. Aşadar, mi-am „sărbătorit” ziua în maşină. Niciodată nu am păţit aşa. Era ziua mea şi eu eram nervos din cauza traficului din Romania. Era programat să ajung acasă de ziua mea în acea după-amiază, speram să pot bea un pahar de ceva împreună cu cei din casă, dar nu am reuşit. Am ajuns abia a doua zi dimineaţa. Din Arad pana la Braşov se lucrează pe tot drumul. Am făcut 18 ore cu maşina prin Romania (de la Arad la Bacau), drum care de obicei se face in maxim 8 ore. Cum să nu te înervezi? Împlineşti o vârstă frumoasă şi stai pe drumuri. Poate data viitoare va fi mai bine.

În comparaţie cu acea zi, astăzi mă simt excelent. Mulţumesc Domnului pentru toate momentele frumoase sau mai puţin frumoase de care am parte.

Categorii:Diverse
  1. 11 August 2008 la 6:09 am

    Frate draga, pentru ca abia acum aflu, abia acum te felicit si eu pentru „pragul” pe care l-ai trecut. Pe 9 august fetita mea a facut 10 ani si zicea ca e cea mai frumoasa zi a ei de pana acum pentru ca a „schimbat prefixul”. Ma bucur ca te simti bine la 30 de ani, asa si trebuie! Iti doresc ca Dumnezeu sa-ti implineasca toate dorintele care sunt dupa voia Lui, sa ai parte de bucurie si viata din belsug. Cu drag, Elena

  2. fratele
    11 August 2008 la 6:21 am

    Din suflet spun şi eu LA MULŢI ANI pentru fetiţa ta. Sa vă trăiasca şi să vă aducă în famile bultă bucurie. Valentin

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

