Prima pagină > Fotografii > M-am intors din concediu

M-am intors din concediu

In ultima lună nu am mai postat nimic pe blog. Am fos plecat în concediu şi nu prea am avut ocazia să stau mai mult pe net. Am să vă arăt ceva imagini de pe unde am fost…

Pe mare cu vaporul

Un spectacol cu delfini – Rimini

Am avut ocazia si să mă bronzez

În portul din Gabicce Mare

Dar, am vizitat şi locuri sacre:

Basilica Sfântului Francisc – Assisi (în interiorul ei este mormântul Sfântului Francisc de Assisi)

Basilica Santa Maria degli Angeli – Assisi (în interiorul ei este bisericuţa originală)

Basilica Sfânta Clara – Assisi (în interiorul ei este crucea care i-a vorbit Sf. Francisc de Assisi)

Categorii:Fotografii
  1. 25 Aprilie 2011 la 12:36 am

    Interesant postul tau. Zilele urmatoare o sa parcurg mai multe posturi.

    • fratele
      25 Aprilie 2011 la 8:16 pm

      Esti binevenit (a) oricand!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

