Acasă > De retinut > De retinut: eu raspund de felul cum ma simt

De retinut: eu raspund de felul cum ma simt

Eu răspund de felul cum mă simt şi de ceea ce fac. Nimeni nu mă poate face să mă simt altfel. Dacă am o zi proastă, eu sunt acela care mi-am permis să mă simt astfel. Dacă am o zi minunată, eu sunt acela care merită laude că am gândit pozitiv. Nu este nimeni obligat să se schimbe pentru ca eu să mă simt mai bine. Eu port toată răspunderea vieţii mele. Nu trebuie să fiu într-un anume fel, din cauza unei întâmplări din trecut. Fiecare zi este o nouă zi. Este o prostie să cred că nu am încotro şi trebuie să fiu într-un anume fel. Ba am încotro.

Categorii:De retinut
  1. irina
    26 Aprilie 2008 la 8:38 am

    da fiecare e responsabil de cum se simte…dar cred ca noi,cei din jur putem incerca sa facem ca ceilalti ,chiar daca se simt prost dispusii,sa se simta mai bine…sa le aratam ca suntem alaturi de ei…nu-i putem lasa asa,doar pentru ca ei sunt responsabili,nu???????haideti sa facem o zi mai frumoasa pentru ceilalti.:P

  2. claudia
    26 Aprilie 2008 la 2:30 pm

    da suntem responsabili de ce simtim si de cum ne simtim dar ne influenteaza si unele persoane sau unele intamplari care ne au ca actor principal sau secundar:)

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

