De retinut: pot sa am grija de mine

Nu am nevoie de cineva care să îmi rezolve problemele. Sunt capabil. Sunt în stare să am grijă de mine. Pot să iau singur deciziile care mă privesc. Pot să gândesc pentru mine. Nu trebuie să depind de altcineva care să aibă grijă de mine. Binenţeles, accept idei sau sfaturi, dar să nu se supere nimeni pe mine dacă nu le pun în practică. Eu nu pot rezolva problemele altora. Nu trebuie să mă ocup eu de problemele lor ca şi cum ar fi problemele mele. Nu trebuie să-i oblig pe alţii să se schimbe sau să le orânduiesc eu viaţa. Şi ei sunt capabili să-şi rezolve problemele lor. Pot să le acord atenţie şi să le fiu de vreun ajutor, dar nu pot face totul în locul lor.

Lasă un răspuns

