De reţinut: este normal să faci greşeli

Cu toţii facem greşeli, iar eu continuu să fiu o persoană bună şi de valoare atunci când le fac. Nu am nici un motiv să mă necăjesc atunci când fac o greşeală. Îmi dau toată osteneala şi dacă fac vreo greşeală. Este normal ca şi alţii să facă greşeli. Accept faptul că pot greşi tot aşa cum accept că şi alţii pot să greşească. Voi supravieţui dacă lucrurile vor fi altfel decât vreau eu. Pot să accept lucrurile aşa cum sunt, să-i accept pe oameni aşa cum sunt şi să mă accept pe mine aşa cum sunt. Chiar dacă nu-mi place totul, mă pot adapta. Fiecare are dreptul la cuvânt şi la părere. Doi oameni pot vorbi şi fiecare poate să aibă păreri diferite despre acelaşi lucru. Eu nu trebuie să mă supăr pentru că tu gândeşti altfel. Este părerea ta pe care o respect şi ne putem despărţi în pace.

Lasă un răspuns

