Un om celebru

Astăzi a murit un mare om. Nu era un lider mondial sau un doctor celebru, nici un erou de război sau un sportiv renumit. Nu era nici vreun magnat în lumea afacerilor, şi nici nu-i veţi vedea vreodată numele în paginile financiare ale unui ziar. Dar, era unul din marii oameni care au trăit vreodată. Era tatăl meu.
Cred că s-ar putea spune despre el ca a fost un om pe care nu l-a interesat niciodată să obţină un credit sau să primească onoruri. Făcea lucruri banale cum ar fi că-şi plătea la timp datoriile şi se ducea Duminica la biserică. Era mereu alături de copii şi îşi iubea nevasta.
Acum este prima seară de când nu mai este el. Nu ştiu ce să fac. Acum îmi pare rău pentru momentele în care nu i-am arătat respectul cuvenit. Dar îi sunt recunoscător pentru multe alte lucruri. Mulţumesc lui Dumnezeu că l-am avut pe tata atâta timp. Şi mă bucur că am fost capabil să îi spun cât îmi era de drag. Tatăl meu a murit cu un zâmbet pe faţă şi cu sufletul împăcat. Ştia că a fost nemaipomenit ca soţ şi tată, frate, fiu şi prieten…

Autor necunoscut

Adevarul este ca ne este dor de cei ai noştri abia atunci cand nu mai sunt. Am trecut şi eu prin astfel de momente cand mi-am pierdut bunicul. Am ţinut mult la acest bătrănel. Şi acum, ori de câte ori mă gândesc la el, îmi dau lacrimile. Era mereu aproape de mine şi m-a învăţat multe lucruri. Şi chiar dacă nu mă învăţa el, tot puteai să înveţi ceva de la el. Am plâns mult la înmormântarea lui. Când soseam în vacanţă, mergeam în vizită la el şi stăteam multe ore împreună, doar noi doi, şi discutam. Bunicule, imi e dor de tine…

Lasă un răspuns

