Prima pagină > Bancuri > Cinci bancuri pe azi

Cinci bancuri pe azi

Pe o stradă din Scoţia, se întâmplă un accident rutier. Un turist iese de pe carosabil şi dă cu maşina într-un pom.
Omul se târăşte afară din maşină şi rămâne întins în iarbă. Un scoţian trece prin apropiere. Se duce la accidentat şi întreabă:
– Sunteţi asigurat?
– Da, răspunde acesta cu greu.
– Aveţi o asigurare şi pentru persoanele aflate în maşină?
– Daaaa….
– Aveţi ceva împotrivă dacă îmi rup puţin hainele şi mă întind lângă dumneavoastră?

Un tată scoţian le spune copiilor săi:
– Copii, dacă sunteţi cuminţi săptămâna asta, duminică vă duc la cofetărie să vedeţi cum mănâncă lumea prăjituri.

Sună o blondă la poliţie:
– Mi-au spart maşina, mi-au furat totul… şi volanul, şi pedalele, şi schimbătorul de viteze, totul…
Peste 5 minute, îşi dă cu palma peste cap şi sună iar la poliţie:
– Vă rog să mă scuzaţi, m-am urcat în spate!

Un beţiv povesteşte altui beţiv:
– Şi, cum mă duceam liniştit spre casă, deodată simt că cineva mă calcă pe mână!

Ţiganul merge la preot să se spovedească în confesional. Preotul îşi pusese ceasul lângă el ca să nu uite să iasă pentru slujbă. Ţiganul când a văzut ceasul, l-a şi luat. Preotul şi ţiganul se cunoşteau şi între ei începe un dialog:
– Şi, ce mai faci ţigane?
– Fur părinte…
– Nu fura, ţigane, că te vede Dumnezeu. Să dai înapoi ceea ce ai furat.
– Vă dau sfinţiei voastre…
– Dă înapoi stăpânului, nu mie.
– L-am dat, dar nu vrea să primească înapoi
– Atunci, păstrează-l…

Categorii:Bancuri Etichete:
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

