Reloaded

Nu am mai postat nimic de cateva zile bune pe blogul meu, mai bine zis din ziua de Paste. Trebuie sa ma credeti si voi, am fost cam ocupat zilele acestea incepand de dinainte de Pasti, cu Joia Mare. Acum am inceput să primesc „certuri” de la colegi şi de la cititori ca de ce nu mai postez si eu ceva pe blog. Uite, am revenit (m-am reincarcat) si voi cauta sa mai scriu cate ceva din cand in cand. Iertare.
Toată lumea discută in aceste zile despre summit. Atat de mult ca si cum ar fi o mare sărbătoare internaţionala. Exact ca si de revelion sau de Paste, a aparut intre romani intrebarea: ce faci de summit? Pai, ce să fac de summit? Programul meu obisnuit. Toata lumea isi face planuri mai rau ca de Revelion. Unii pleaca la munte, altii la mare, la Mamaia, la tatatia, sau mai stiu eu unde. Pentru unii bucuresteni acest summit este un motiv de bucurie, poate primesc si ei liber de la muncă si au ocazia sa plece impreuna cu familia departe de capitala, dar pentru altii cred ca este Halloween-ul sau Scary Movie, caci vor avea mult de munca.
Zilele acestea se pot intampla multe in Bucuresti, asa ca, la despartire, toţi se saluta cu Summit linistit! Se poate folosi si in loc de Paste fericit! ???

Un gând despre &8222;Reloaded&8221;

  1. Summit=un fel de intalnire a shefilor de stat membri nato.
    Salutare si Cristos a inviat!
    pe aici, prin Bucuresti e nebunie cu summit-ul asta: aglomeratie pe strazi (din cauza unor artere inchise circulatiei publice), aglomeratie la metrou (nenorocosii care nu au avut serviciul pe strazile inchise si trebuie sa mearga la munca si si-au lasat masinile acasa au luat metroul. dar nici aici nu au dat de mai bine)
    eu unul a trebuit sa muncesc in aceasta perioada, chiar daca de la facultate e liber, dar se recupereaza sambetele viitoare.
    Pana una-alta,
    Summit fericit! 🙂

Lasă un răspuns

