Prima pagină > Reflectii > spiritul confuziei

spiritul confuziei

De multe ori imi este mila de oameni. Oamenii nu reusesc sa se faca fericiti unii pe ceilalti, nu reusesc sa se inteleaga reciproc, nu reusesc sa se placa, sa se iubeasca sau sa se respecte. Daca ascultam intr-o oarecare zi stirile, nu se poate ca urechile noastra sa nu auda ceva despre fapte violente sau lucruri josnice pe care le fac oamenii. Nimeni nu face ceva ca oamenii sa se inteleaga mai bine. Fiecare vrea sa contribuie in felul sau la o lume mai buna si la pace, dar nici unul nu contribuie la pace prin impacare. Nici unul nu este dispus sa se corecteze pe sine. Fiecare vrea sa inceapa cu celalat. Toti arata cu degetul inspre celalalt si uita ca celelalte degete sunt indreptate inspre el. Suntem stapaniti de spiritul confuziei.

indexfinger.jpg

Nu putem sa incercam sa facem putina liniste, sa cautam spiritul luminii, …al iubirii?
Categorii:Reflectii Etichete:
  1. Ana
    25 August 2009 la 5:39 pm

    Citind acest articol, mi-am venit in minte un citat (din pacate nu i-am retinut autorul :”> ) pe care l-am modificat nitel si pe care incerc sa il aplic la mine de ceva timp; citatul suna asa :” Fi TU acea SCHIMBARE pe care doresti sa o vezi la lume!” iar eu l-am „modificat” astfel:” Imi doresc sa fiu EU SCHIMBAREA pe care vreau sa o vad in lume!” Seara happy!(^_^)

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

