Firul de iarba

I-am rugat pe oamenii de stiinta, pe oamenii tehnicii, sa-mi faca un fir de iarba. Si ei mi-au facut un fir de iarba. Arata ca unul adevarat, atat de verde, de subtire si de mladios. Cand l-am privit mai indeaproape am vazut ca era mort.

Firul de iarba nu putea sa respire, nu putea sa creasca, nu putea sa traiasca si nici sa moara. De fapt, el nu avea nimic dintr-un fir de iarba adevarat, in afara de nume. Nici o vaca si nici o oaie nu puteau sa-l pasca si sa faca lapte din el.

Am auzit cum toate firele de iarba de pe lume au ras de firul de iarba al oamenilor. Oamenii mari nu pot, cu toata stiinta si tehnica lor, sa faca nici macar un fir mic de iarba.

iarba

Lasă un răspuns

