Acasă > Umor > Batman

Batman

Categorii:Umor
  1. dominic
    22 Februarie 2008 la 8:18 am

    mama mia ce tare e !auzisem de expresia asta,dar nu vazusem niciodata reclama..:))tare!!!!

  2. Ana
    25 August 2009 la 5:50 pm

    :)) de cand am aflat de reclama aceasta, atat eu cat si prietenii, cand apare cate o contrazicere asupra unui subiect si apoi se lamureste situatia, cel care a avut dreptate ii spune celuilalt pe un ton glumet :” Ti-am zis eu ca-i popa, da’ tu nimic, BATMAN, BATMAN!”:))

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

