Prima pagină > Amintiri > Sf. Valentin

Sf. Valentin

Azi e ziua mea, Sf. Valentin, asa ca:

Toastez pentru fiecare an din viața mea…
Toastez pentru cei pe care-i stimez…
Toastez pentru acele persoane care in seara aceasta nu vor fi cu mine…
Toastez pentru cine port în suflet…
Toastez pentru cine mă face fericit în orice zi…
Toastez pentru cine mă iubește cu sufletul…
Toastez pentru mine…
Pentru tine…
Pentru noi…
Pentru voi toți…

New_Years_Toast

Categorii:Amintiri
  1. Roco
    16 Februarie 2008 la 5:58 am

    La mulți ani și la cat mai multe articole pe blog. bafta!

  2. fratele
    16 Februarie 2008 la 6:04 am

    Multumesc pentru urari, Roco. Imi place blogul, așa voi face…

  3. lidi
    17 Februarie 2010 la 8:01 pm

    eee…suntem si noi familia???:P
    Tostez si eu pentru siguranta alegerilor tale, amin-amin

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

