Acasă > Amintiri, Poezii > Scrisoare către mama

Scrisoare către mama

E ziua ta, măicuța mea,Mamica mea

Și inima mă doare,

Că mâna mea nu-i lângă a ta,

Ca să ți-o strâng mai tare.

Să-i simt căldura ce cu dor,

Mă încălzea pe mine.

Eu, scumpul, dragul tău fecior,

Eu, fiu-ți ce mai mare.

Astă toamnă-n poartă ai lăcrimat,

Cu lacrime amare.

De câte ori s-o fi întâmplat,

După a mea plecare?

Aș vrea să-ti spun, mămica mea,

Să-ți dăruiesc o floare…

Te rog, nu plânge, de-ți va da,

Poștasu` a mea scrisoare.

Să nu te-mbolnăveşti acum,

Când iarna grea se lasă.

Căci vreau să mă astepti acum,

La-ntorsul meu acasă.

Mulți ani măicuța mea să ai,

Ți-o spun (de) aici, departe.

Dar este lege, e din Rai:

Iubirea nu desparte!

Categorii:Amintiri, Poezii Etichete:,
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

