Acasă > Experiente > Pe insula Chios

Pe insula Chios

Chiar dacă sunt in Turcia, totuși, pentru început nu este ușor. Fiincă sunt aici doar cu viză de turist, pot rămâne doar trei luni, însă la fiecare lună trebuie să ies din țară pentru o nouă viză. Cred că așa va fi pană voi primi viza de muncă.

Când s-au implinit 30 zile, ca să nu merg încă o dată în Romania doar pentru viză, am optat să merg în Grecia. O oră de mers cu vaporul pe Marea Egee și ești in Grecia pe insula Chios, nu departe de Izmir (Turcia).

Nu scriu despre aceste lucruri doar ca să mă laud că am ajuns și pe o bucățică din Grecia, dar a fost interesantă călătoria și acea zi. Chiar dacă a plouat încet aprope toată ziua, totuși am reușit să vedem o parte din insulă și să îmi fac o mică idee despre Grecia.

Pe la ora prânzului am luat masa la un restaurant. Am comandat si am mâncat cu poftă carne de porc. Demult nu mai mâncasem, căci în Turcia nu se consumă carne de porc. Foarte darnici au fost cei de la restaurant. Au adus un platou mare plină cu măncare de am crezut că nici trei pesoane nu-l pot termina, dar pănă la urmă l-am terminat singur. Imi era poftă, plus afară ploua, deci nu aveam nici o grabă.

Insula Chios este frumușică, cu parcuri plini de mandarini și palmieri, puteți observa asta și din fotografii. Sper ca data viitoare când va trebui să mai merg să nu mai plouă să o pot vizita toată.

Categories: Experiente
  1. mary
    6 august 2010 la 4:34 pm

    Ce frumos!Eu locuiesc in Grecia de aproape 14 ani.

    • fratele
      6 august 2010 la 4:45 pm

      Da, e frumos! Pacat ca am avut ocazia sa stau acolo doar o singura zi…

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

