Acasă > Reflectii > sa ai grija

sa ai grija

Era odata o fata oarba…. si s-a izolat de toti si de toate… nu voia sa stea cu ea decat prietenul ei.
- Tot ce-mi doresc mai mult este sa pot vedea lumea din jurul meu si pe tine, spunea ea…
- Vrei sa te casatoresti cu mine? i-a propus, intr-o zi, baiatul…
- Nu ma voi casatori daca nu pot vedea…
Dupa catva timp, pentru fata a aparut o pereche de ochi donati… a putut vedea si, in momentul in care l-a privit pe prietenul ei, a vazut ca si el este orb…
- Nu ma pot casatori cu un orb… a spus fata; si s-a intors sa plece…
Inainte de a pleca, baiatul i-a soptit :
- Sa ai grija de ochii mei, te rog!
 
ochiul meu
Categories: Reflectii Etichete:,
  1. claudia
    7 martie 2008 la 8:39 pm | #1

    :-*incredibil de frumoasa povestioara sau pilda…de cate sacrificii e in stare iubirea…ce n-as da eu sa intalnesc un baiat asa:))care ar face orice pt mine dar cel mai important sa ma iubeasca mult:*

  2. dominic
    2 aprilie 2008 la 8:11 am | #2

    draga claudia,vei gasi..:))poate sunt eu acela:))glumesc!!!:)))

  3. luminita
    16 aprilie 2008 la 10:09 am | #3

    SUPERB….cuvintele sunt prea putine pentru a exprima sentimentele pe care ti le transmite aceasta poveste…nu mai ramane nimic de spus…

  4. Alexandru
    17 aprilie 2008 la 9:07 pm | #4

    Nu mi-am dat ochii, dar am vrut sa-mi dau sufletul… sa aibe ea grija de el si cu toate ca am spus tot ce aveam pe suflet si tot ce vroiam cu toata sinceritatea si seriozitatea… mi-a facut semn sa plec, sa ma intorc inapoi in cutiuta mea…. dureros

  5. cristina
    26 aprilie 2008 la 8:43 am | #5

    alexandru…daca tu ai facut toate astea si ea nu a apreciat,inseamna ca nu te merita…ai rabdare vei gasi fata perfecta pentru tine,e acolo undeva si te asteapta…si cand se vor intamla toate astea vei vedea ca da…ea merita tot ce-i poti oferi,pana si sufletul tau…:Pcuraj!!!

  6. 8 august 2012 la 3:06 pm | #6

    Pana la urma Dominic,tu ai fost sortitul Claudiei ?:))

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

